№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ
|
-
|
Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів
|
До 20.09.2016 р.
|
Класні керівники,
|
-
|
Поставити на облік учнів, схильних до правопорушень, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику
|
До 09.09.2016 р.
|
ЗДВР, класні керівники, психолог
|
-
|
Завести на кожного з вищевказаних учнів психолого-педагогічні картки та вести за ними спостереження
|
До 27.09.2016 р. (спостереження – упродовж року)
|
ЗДВР, класні керівники, психолог
|
-
|
Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір»
|
Упродовж року
|
Психолог, класні керівники
|
-
|
Спланувати й провести Тиждень правових знань
|
|
ЗДВР , вч. історії та правозна; класні керівники
|
-
|
Вивчати особливості середовища, у якому виховуються учні які опинилися у СЖО
|
Упродовж року
|
Психолог, класні керівники
|
-
|
Повідомляти службу у справах дітей райдержадміністрації про дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах: проживають у сім'ях, де існує загроза вчинення насильства над ними, батьки яких ухиляються від належного виконання своїх обов'язків щодо виховання, не створили умов для гармонійного розвитку дітей
|
Упродовж року
|
ЗДВР, психолог
|
-
|
Опрацьовувати питання превентивного виховання учнів на засіданнях Ради профілактики
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Залучати до роботи з учнями «групи ризику» психологічну службу та працівників правоохоронних органів
|
У разі необхідності
|
ЗДВР ,практ.психолог
|
-
|
Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи, до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях
|
Упродовж року
|
ЗДВР ; керівники гуртків, педагог-організатор, класні керівники
|
-
|
Проводити операції-рейди: «Урок», «Дискотека», «Перерва», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів
|
Упродовж року
|
Адміністрація, класні керівники
|
-
|
Включати питання на право-виховну тему в порядок денний батьківських зборів
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Провести психолого-педагогічний консиліум із метою виявлення причин поганої дисципліни окремих учнів
|
Двічі на рік
|
ЗДВР,психолог
|
-
|
Заслуховувати на нарадах, педрадах та методичному об’єднанні класних керівників питання щодо організації роботи з превентивного виховання
|
Відповідно до плану
|
ЗДВР, класні керівники,
|
-
|
Забезпечити безперервну співпрацю суб’єктів НВП та представників правоохоронних органів
|
Упродовж року
|
Адміністрація
|
-
|
Скласти соціальні паспорти школи та класів
|
До 20.09.2016 р.
|
ЗДВР,психолог, класні керівники
|
-
|
Провести моніторинг соціальної адаптації учнів школи та рівня їхньої вихованості
|
Упродовж року
|
ЗДВР ,психолог
|
ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
|
-
|
Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання важковиховуваних учнів
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Розробка рекомендацій для вчителів, класних керівників, щодо профілактичної роботи з учнями
|
До 20.09.2016 р.
|
.Психолог
|
-
|
Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів
|
Упродовж року
|
.Психолог
|
-
|
Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги
|
Упродовж року
|
Адміністрація;
психолог, класні керівники
|
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
|
-
|
Провести аналіз умов проживання в сім’ях опікунів
|
До 20.09.2016р., до 10.01.2017р.
|
Психолог, класні керівники
|
-
|
Провести поглиблений медичний огляд дітей, позбавлених батьківської опіки
|
квітень, 2016 р.
|
Медсестра
|
-
|
Провести діагностику негативно-емоційного стану дитини
|
До 30.09.2016 р.
|
Психолог
|
-
|
Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях
|
Упродовж року
|
Вч. фіз.культури, педагог-організатор, класні керівники
|
УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
-
|
Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, школі
|
Упродовж року
|
Класні керівники, ЗДВР
|
-
|
Провести медичне обстеження учнів
|
Відповідно до графіка
|
Медсестра
|
-
|
Контролювати та аналізувати стан здоров'я школярів
|
Відповідно до графіка
|
Адміністрація школи; медсестра
|
-
|
Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики ВІЛ-СНІДу
|
Упродовж року
|
Педколектив школи
|
-
|
Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя
|
Упродовж року
|
Класні керівники, вчителі-предметники
|
-
|
Організовувати зустрічі учнів із лікарями ЦРЛ, спеціалістами ССД
|
Упродовж року
|
Медсестра
|
-
|
Залучати учнів до участі в роботі спортивних секцій школи
|
Упродовж року
|
Класні керівники, вч. фіз.культури
|
-
|
Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Проводити Тижні БЖ
|
Відповідно до графіка
|
ЗДВР класні керівники, педагог-організатор
|
ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ
|
-
|
Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права дитини
|
До 23.12.2016 р.
|
Класні керівники
|
-
|
Спланувати роботу з ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенціїї ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Надавати інформацію про види відповідальності підлітків за протиправні дії
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку
|
До 20.09.2016р.
|
Класні керівники; психолог
|
-
|
Проводити щотижня апаратні наради, на яких розглядати причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень
|
Щотижня
|
Адміністрація школи
|
ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД ФІЗИЧНОГО Й ПСИХІЧНОГО НАСИЛЬСТВА
|
-
|
Проводити заходи щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків та провести відповідні профілактичні заходи
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
-
|
Проводити індивідуальну роботу з дітьми з неблагополучних сімей
|
Упродовж року
|
Класні керівники; психолог
|
-
|
Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми
|
Упродовж року
|
Адміністрація, класні керівники
|
СПІВПРАЦЯ З РОДИНОЮ
|
Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу
|
-
|
Організувати роботу батьківського лекторію на засіданнях голів батьківського комітету школи
|
Щомісячно
|
Адміністрація, класні керівники
|
-
|
Провести загальношкільні батьківські збори
|
13.09.2016р.
|
Адміністрація школи
|
-
|
Організувати спільну діяльність школи і сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги
|
Упродовж року
|
Адміністрація школи, класні керівники
|
-
|
Залучати батьків до участі в загальношкільних, класних позаурочних заходах
|
Упродовж року
|
Адміністрація школи, класні керівники
|
-
|
Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками.
|
Упродовж року
|
Класні керівники, батьківський комітет класів
|