Календар
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
План роботи школи молодого вчителя на 2016-2017 н.р.
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний за виконання
|
Заняття №1, серпень
Загальні засади організації навчання в школі
|
1
|
Ознайомлення зі школою
|
Дирекція школи
|
2
|
Бесіди:
• Нормативно-правова база організації навчального процесу: закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»; Положення про навчально-виховний заклад системи освіти;
• Статут школи, Правила внутрішнього розпорядку, охорона праці в навчальному закладі
|
Заст. директора з НВР Заст. директора з НВР
|
3
|
Інструктаж з охорони праці
|
Учитель обслуг, праці
|
4
|
Огляд питань педагогічної майстерності (матеріали педагогічної преси, відповідні матеріали школи)
|
Бібліотекар
|
5
|
Практичне заняття (індивідуально). Методичні поради:
• вивчення пояснювальних записок до навчальних програм, вивчення структури програм;
• планування роботи вчителя; складання календарних планів;
• робота зі шкільною документацією
|
Учителі-наставники
|
6
|
Домашнє завдання: вивчити пояснювальні записки до програм
|
Молоді вчителі
|
Заняття №2, вересень
Організація навчально-виховного процесу з предмета
|
7
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
Учителі-наставники
|
8
|
Основні вимоги до поурочного планування
|
Заст. директора з НВР
|
9
|
Постановка мети уроку, добір змісту, методів навчання. Форми організації діяльності учнів
|
|
10
|
Вимоги до оформлення шкільної документації з предмета
|
Заст. директора з НВР
|
11
|
Діагностування молодих спеціалістів із питання, якої допомоги вони потребують
|
Заст. директора з НВР
|
12
|
Огляд методичної літератури «Сучасний урок»
|
Бібліотекар
|
13
|
Практичне заняття (індивідуально):
• складання конспекту уроку (певного типу);
• формулювання мети уроку (з певної теми);
• опанування навичок ведення шкільної документації
|
Учителі-наставники
|
14
|
Домашнє завдання:
• відвідати уроки досвідчених учителів з наступним аналізом;
• опрацювати літературу: В. Онищук «Типи і структура уроків»; В. Короткова «Общая методика ученого процесса»
учебно-воспитательного процесса»
|
Молоді вчителі
|
|
|
|
Заняття №3, жовтень
Як зробити урок ефективним?
|
15
|
Вимоги до сучасного уроку. Типи і структура уроків. Розгляд питання вибору раціональних методів викладання нового матеріалу
|
Заст. директора з НВР
|
16
|
Методичні поради «Молодий учитель: як виробити власний стиль» (зустріч з учителями-методистами, старшими вчителями школи)
|
Методична рада
|
17
|
Огляд педагогічної преси
|
Учитель етики
|
18
|
Практичні заняття:
• планування й методика підготовки сучасного уроку;
• ділова гра (моделювання структури уроку відповідно до обраного типу);
• відвідування та обговорення уроків учителів-наставників
|
Учитель англ. мови, учитель укр. мови
|
19
|
Домашнє завдання: взаємовідвідування уроків (наставник — молодий спеціаліст)
|
Молоді вчителі
|
Заняття №4, листопад
Активізація пізнавальної діяльності учнів
|
20
|
Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів
|
Учитель обслуговуючої праці
|
21
|
Огляд педагогічної преси
|
|
22
|
Практичне заняття:
• Конструювання проблемного уроку.
• Планування молодими вчителями уроків тематичного обліку знань
|
Заст. директора з ВР
|
23
|
Домашнє завдання: взаємовідвідування уроків (наставник — молодий спеціаліст)
|
Молоді вчителі
|
Заняття №5, грудень
Психологічні аспекти сучасного уроку
|
24
|
Психологічні основи діяльності. Ознайомлення з працями психологів Л. Виговського, Л. Занкова, П. Гальперіна
|
Психолог
|
25
|
Огляд педагогічної преси
|
Бібліотекар
|
26
|
Практичне заняття:
• розв'язання педагогічних ситуацій;
• відвідування та аналіз уроків учителів-методистів, старший учителів
|
Учитель музики
|
27
|
Домашнє завдання: розробити цикл різнорівневих контрольних робіт для проміжного й тематичного контролю
|
Молоді вчителі
|
Заняття №6, січень
Нетрадиційні форми уроку
|
|
|
Заст. директора з НВР
|
|
|
Бібліотекар
|
|
|
|
|
28
|
Використання активних форм і методів у навчальному процесі. Ознайомлення з працями учителів-новаторів: В. Шаталова, Є.Ільїна, Ш. Амонашвілі, В. Шарко
|
Заст. директора з НВР
|
29
|
Огляд педагогічної преси
|
Бібліотекар
|
30
|
Практичне заняття: моделювання уроків-лекцій, уроків-семінарів, уроків у формі ділової гри
|
Керівник МО
|
31
|
Домашнє завдання: розробити конспекти нестандартних уроків з предмета
|
Молоді вчителі
|
Заняття №7, лютий
Диференційований підхід до навчання
|
32
|
Круглий стіл «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання»
|
У чител і-наставн ики
|
33
|
Методика уроків тематичного обліку знань та їхні типи
|
Учитель анг. мови
|
34
|
Огляд педагогічної преси
|
Бібліотекар
|
35
|
Практичне заняття:
• ділова гра «Виявлення прогалин у знаннях дітей»;
• ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факультативних занять
|
|
36
|
Домашнє завдання:
• розробити цикл тестових завдань для проміжного і тематичного контролю;
• ознайомитися з картотекою перспективного педагогічного досвіду;
• підготуватися до дискусії «Інноваційні технології: пошуки, проблеми»
|
Молоді вчителі
|
Завдання №8, березень
Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій
|
37
|
Дискусія-зустріч із педагогами, членами творчої групи «Використання проектних технологій для розвитку ключових компетенцій і самостійності учнів»
|
Учитель початкових класів
|
38
|
Огляд педагогічної преси
|
Бібліотекар
|
39
|
Практичне заняття: ділова гра «Нестандартні форми уроків»; відвідування уроків, що учителів-майстрів, ознайомлення з технологіями, які застосовують у школі
|
Молоді вчителі, учителі-наставники
|
40
|
Домашнє завдання:
• підготуватися до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки»;
• виготовити зразки роздаткового матеріалу за рівнями
|
Молоді вчителі
|
41
|
Творчий звітучителів-початківців «Мої педагогічні знахідки»
|
Адміністрація школи, молоді вчителі, методична рада, учителі-наставники
|
42
|
Анкетування «Які проблеми я подолав (ла) у своїй роботі, що не вдалося виконати»
|
|
КОЛЕКТИВ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Берсеньова Оксана Андріївна
Рожко Анастасія Олександрівна
Нетичай Тимофій Юрійович
Григорович Віра Григорівна
Парнікова Світлана Леонідівна
Макарська Наталія Анатоліївна
Носірова Олена Олександрівна
|
ЗНО 2017
Наша адреса:
- Дніпропетровська область
- Широківський район
- смт Широке
- вул.Набережна, 120
- 53700
- тел.(05657)2-10-83
- e-mail: shirokeschool@gmail.com
|