Ресурсні портали проекту "Вчимося жити разом"
Хід реалізації проекту "Вчимося жити разом"
З 23 по 30 вересня в школі пройшло онлайн-опитування за проектом "Вчимося жити разом". Учні 4-11 класів з задоволення відповідали на питання.
Учениця:приємно відчувати, що думка кожного з нас важлива.
Перші тренінги проекту приносять нові знання та нові враження. Учні 9-А класу озвучують свої життєві цінності.
З 15 листопада розпочався цикл тренінгів за проектом "Вчимося жити разом" в 10 класі. На першому тренінзі учні навчились складати плани по досягненю своєї мети, визначати короткострокові підцілі та аналізувати їх.
16 листопада учні 11 класу на тренінзі в рамках курсу "Вчимося жити разом " переглянули відео "Історія успіху: із вантажника в мільйонери". Цікаво і змістовнол провели аналіз умов досягнення успіху. Навчились SMART та SWOT, плануючи своє майбутнє та обираючи "розумні" цілі.
6 клас. Тренінг " Вчимося приймати рішення" за проектом" Вчимося жити разом". Діти в ігровій формі обіграли різні життєві ситуації, подивилися відео " Усе в твоїх руках", обговорили його, пограли в гру " Доріжки", працювали в групах, відпрацьовуючи навички прийняття рішень.
7 клас. Тренінг «Стрес і психологічна рівновага». Діти прослухали міні лекцію підготовлену їх однокласниками про стресс, його види, дистрес. Учні розібрали в процесі гри «Голосуй нотами» індивідуальний вплив стресів, переглянули відео та розглянули способи самоконтролю психологічного стану. Найбільше дітям сподобались методи релаксації та медитації
Цікаво і змістовно пройшов тренінг у 8 класі «Стоп булінг» на ньому учні переглянули відео «Камінь, ножиці, папір» при обговоренні розглянули приклади булінгу серед знайомих. Учні розробили стратегії боротьби з булынгом «Рука допомоги» та пам'ятку «Звернись за допомогою», запропонували провести в школі день «Серце доброти»: роздати учням власноруч виготовлені паперові серця з словами подяки чи підтримки
В 5-х класах проведено тренінг « Спілкування з однолітками», на якому переглянули відео «Способи зупинити боулінг», визначаючи риси справжнього друг, а навчилися представляти один одного, бачити в кожному позитивні риси. Висновки: вирішили жити « Один за всіх і всі за одного».
Учні 10 класу провели тренінг " Запобігання та розв'язання конфліктів", на якому визначили основні проблеми підлітків, через які виникають конфлікти та методи їх розв'язання.
Учнів 11 класу на виховній годині " Стосунки між однолітками" провели тренінг в рамках проекту " Вчимося жити разом" " запобігання конфліктів". На якому розібрали ситуацію з життя класу.
Група учнів 5-11 класів провели виховний захід- тренінг з учнями 7-11 кл. з теми " Як стати миротворцем". Це був заключний етап серії тренінгів за курсом "Вимося жити разом" по сприянню відношення психологічної рівноваги та емоційного благополуччя учнів переселених з зони конфлікту та їх однолітків.