План роботи школи молодого вчителя на 2016-2017 н.р.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за виконання |
Заняття №1, серпень Загальні засади організації навчання в школі |
||
1 |
Ознайомлення зі школою |
Дирекція школи |
2 |
Бесіди: • Нормативно-правова база організації навчального процесу: закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»; Положення про навчально-виховний заклад системи освіти; • Статут школи, Правила внутрішнього розпорядку, охорона праці в навчальному закладі |
Заст. директора з НВР Заст. директора з НВР |
3 |
Учитель обслуг, праці |
|
4 |
Огляд питань педагогічної майстерності (матеріали педагогічної преси, відповідні матеріали школи) |
Бібліотекар |
5 |
Практичне заняття (індивідуально). Методичні поради: • вивчення пояснювальних записок до навчальних програм, вивчення структури програм; • планування роботи вчителя; складання календарних планів; • робота зі шкільною документацією |
Учителі-наставники |
6 |
Домашнє завдання: вивчити пояснювальні записки до програм |
Молоді вчителі |
Заняття №2, вересень Організація навчально-виховного процесу з предмета |
||
7 |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
Учителі-наставники |
8 |
Основні вимоги до поурочного планування |
Заст. директора з НВР |
9 |
Постановка мети уроку, добір змісту, методів навчання. Форми організації діяльності учнів |
|
10 |
Вимоги до оформлення шкільної документації з предмета |
Заст. директора з НВР |
11 |
Діагностування молодих спеціалістів із питання, якої допомоги вони потребують |
Заст. директора з НВР |
12 |
Огляд методичної літератури «Сучасний урок» |
Бібліотекар |
13 |
Практичне заняття (індивідуально): • складання конспекту уроку (певного типу); • формулювання мети уроку (з певної теми); • опанування навичок ведення шкільної документації |
Учителі-наставники |
14 |
Домашнє завдання: • відвідати уроки досвідчених учителів з наступним аналізом; • опрацювати літературу: В. Онищук «Типи і структура уроків»; В. Короткова «Общая методика ученого процесса» учебно-воспитательного процесса» |
Молоді вчителі |
|
|
|
|
Заняття №3, жовтень Як зробити урок ефективним? |
|||
15 |
Вимоги до сучасного уроку. Типи і структура уроків. Розгляд питання вибору раціональних методів викладання нового матеріалу |
Заст. директора з НВР |
|
16 |
Методичні поради «Молодий учитель: як виробити власний стиль» (зустріч з учителями-методистами, старшими вчителями школи) |
Методична рада |
|
17 |
Огляд педагогічної преси |
Учитель етики |
|
18 |
Практичні заняття: • планування й методика підготовки сучасного уроку; • ділова гра (моделювання структури уроку відповідно до обраного типу); • відвідування та обговорення уроків учителів-наставників |
Учитель англ. мови, учитель укр. мови |
|
19 |
Домашнє завдання: взаємовідвідування уроків (наставник — молодий спеціаліст) |
Молоді вчителі |
|
Заняття №4, листопад Активізація пізнавальної діяльності учнів |
|||
20 |
Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів |
Учитель обслуговуючої праці |
|
21 |
Огляд педагогічної преси |
|
|
22 |
Практичне заняття: • Конструювання проблемного уроку. • Планування молодими вчителями уроків тематичного обліку знань |
Заст. директора з ВР |
|
23 |
Домашнє завдання: взаємовідвідування уроків (наставник — молодий спеціаліст) |
Молоді вчителі |
|
Заняття №5, грудень Психологічні аспекти сучасного уроку |
|||
24 |
Психологічні основи діяльності. Ознайомлення з працями психологів Л. Виговського, Л. Занкова, П. Гальперіна |
Психолог |
|
25 |
Огляд педагогічної преси |
Бібліотекар |
|
26 |
Практичне заняття: • розв'язання педагогічних ситуацій; • відвідування та аналіз уроків учителів-методистів, старший учителів |
Учитель музики |
|
27 |
Домашнє завдання: розробити цикл різнорівневих контрольних робіт для проміжного й тематичного контролю |
Молоді вчителі |
|
Заняття №6, січень Нетрадиційні форми уроку |
|||
|
|
Заст. директора з НВР |
|
|
|
Бібліотекар |
|
28 |
Використання активних форм і методів у навчальному процесі. Ознайомлення з працями учителів-новаторів: В. Шаталова, Є.Ільїна, Ш. Амонашвілі, В. Шарко |
Заст. директора з НВР |
29 |
Огляд педагогічної преси |
Бібліотекар |
30 |
Практичне заняття: моделювання уроків-лекцій, уроків-семінарів, уроків у формі ділової гри |
Керівник МО |
31 |
Домашнє завдання: розробити конспекти нестандартних уроків з предмета |
Молоді вчителі |
Заняття №7, лютий Диференційований підхід до навчання |
||
32 |
Круглий стіл «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання» |
У чител і-наставн ики |
33 |
Методика уроків тематичного обліку знань та їхні типи |
Учитель анг. мови |
34 |
Огляд педагогічної преси |
Бібліотекар |
35 |
Практичне заняття: • ділова гра «Виявлення прогалин у знаннях дітей»; • ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факультативних занять |
|
36 |
Домашнє завдання: • розробити цикл тестових завдань для проміжного і тематичного контролю; • ознайомитися з картотекою перспективного педагогічного досвіду; • підготуватися до дискусії «Інноваційні технології: пошуки, проблеми» |
Молоді вчителі |
Завдання №8, березень Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій |
||
37 |
Дискусія-зустріч із педагогами, членами творчої групи «Використання проектних технологій для розвитку ключових компетенцій і самостійності учнів» |
Учитель початкових класів |
38 |
Огляд педагогічної преси |
Бібліотекар |
39 |
Практичне заняття: ділова гра «Нестандартні форми уроків»; відвідування уроків, що учителів-майстрів, ознайомлення з технологіями, які застосовують у школі |
Молоді вчителі, учителі-наставники |
40 |
Домашнє завдання: • підготуватися до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки»; • виготовити зразки роздаткового матеріалу за рівнями |
Молоді вчителі |
41 |
Творчий звітучителів-початківців «Мої педагогічні знахідки» |
Адміністрація школи, молоді вчителі, методична рада, учителі-наставники |
42 |
Анкетування «Які проблеми я подолав (ла) у своїй роботі, що не вдалося виконати» |
КОЛЕКТИВ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ
Берсеньова Оксана Андріївна
Рожко Анастасія Олександрівна
Григорович Віра Григорівна
Парнікова Світлана Леонідівна
Макарська Наталія Анатоліївна
Носірова Олена Олександрівна