Система спортивно-оздоровчої роботи в школі
Мета спортивно-оздоровчої роботи школи полягає в тому, щоб виховати культурну, здорову, красиву людину. Формувати стійкі мотиваційні установки на здоровий спосіб життя як одну із основних умов зміцнення власного здоров’я, виховання морально-вольових, психологічних якостей особистості, формування фізичних здібностей особистості, гармонії тіла і душі, виховання потреби у регулярних заняттях фізичною культурою і дотриманні режиму дня і санітарно-гігієнічних норм.
Професійна майстерність вчителів фізкультури плюс любов дітей до школи та занять фізкультурою і спортом дають чудові результати. Щороку у школі відбуваються справжні спортивні свята: Малі олімпійські ігри, спортивно-туристичні естафети, Веселі старти, першість школи з легкої атлетики. Команда юних футболістів є 4-разовим чемпіоном району, на обласних змаганнях теж досягають хороших результатів. Команда з жіночого футболу є однією з кращих в області.
Всього у спортивних секціях займається 142 учні школи.
Спортивно-оздоровча робота
1. Спортивні гуртки, секції
МЕТА : виховувати культурну, здорову, красиву людину; формування стійких мотиваційних установок на здоровий спосіб життя як одну з основних умов зміцнення власного здоров’я, виховання морально-вольових і психологічних якостей особистості
2. Спортивні змагання, походи, екскурсії
МЕТА: формування вмінь і навичок здорового способу життя, проведення корисного дозвілля та активного відпочинку, вироблення рис мужності лицарства, взаємовиручки
3. Фізкульхвилинки, фізкультпаузи в 1-4 класах.
МЕТА : розвивати уміння і навички використання фізичних вправ для запобігання порушення постави (осанки), зняття втоми учнів.
4. Уроки фізкультури.
Мета: розвиток сили, витривалості, гнучкості, швидкості, спритності; підвищення життєдіяльності дитини, посилення компенсаторної можливості організму, збільшення його захисної сили.
Активні (рухливі) перерви – шлях до ліквідації гіподинамії, сприяють загальному розвитку і загартуванню організму.
5. Спеціальні медичні групи
МЕТА: формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати змінювати та коректувати свої фізичні якості та рухові здібності, виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності особистості.