Меню сайту
Форма входу
Головна » Файли » Методичнні посібники

У категорії матеріалів: 48
Показано матеріалів: 41-48
Сторінки: « 1 2 3 4 5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Посібник містить різні форми контролю знань і вмінь учнів – це численні, різноманітні види діяльності учнів при виконанні контрольних завдань. У шкільній практиці використовують такі традиційні форми контролю знань і вмінь учнів, як тестові завдання, хімічні диктанти, письмові перевірочні роботи. 

Автор Синицька Зоя Петрівна

Методичнні посібники | Переглядів: 707 | Завантажень: 572 | Додав: Admin | Дата: 25.01.2013 | Коментарі (0)

Серед засобів розвитку компонентів креативності, які відповідають за психологічну готовність здійснювати творчу діяльність є запропоновані мною  23 уроки з волейболу для 6 класів. На уроках застосовую інноваційні методи навчання, а кожен 3-й урок –сюжетний. Проведення цих уроків забезпечить успішний розвиток у учнів швидкості, гнучкості, оригінальності думки, уяви, фантазії, кмітливості та винахідливості, позитивних емоцій та почуттів.

Автор Ільченко Вікторія Юріївна.

Методичнні посібники | Переглядів: 623 | Завантажень: 96 | Додав: Admin | Дата: 25.01.2013 | Коментарі (0)

Методичний посібник, який розкриває зміст, форми та технології формування конкурентноспроможного вчителя в інноваційному навчальному закладі.

Автор роботи Лисогор Віра Павлівна

Методичнні посібники | Переглядів: 613 | Завантажень: 1578 | Додав: Admin | Дата: 24.01.2013 | Коментарі (0)

Методичний посібник пропонований вчителям, що працюють у 10 класі  ( профільний рівень, українська філологія).

У першій частині посібника ви знайдете календарне планування уроків української літератури, а в другій - орієнтовні контрольні роботи.

Основна мета створення цього посібника – допомогти вчителеві у здійсненні ефективного контролю над рівнем засвоєння учнями навчального матеріалу. На виконання пропонованих контрольних робіт передбачено академічну годину ( 45 хвилин ). Різнорівневі тестові завдання представлені у двох однакових за складністю варіантах.

Перший рівень. Завдання 1-4 мають варіанти відповідей, з яких лише одна правильна. За кожне правильно виконане завдання – 0,5 бала.

Другий рівень. Завдання 5-8. За кожне правильно виконане завдання – 1 бал.

Третій рівень. Завдання 9-10. За кожне правильно виконане завдання – 1,5 бала.

Четвертий рівень. Завдання 11 - творчого характеру. Із двох завдань учень виконує ( на вибір ) одне. За правильно виконане завдання – 3 бали.


Устименко Людмила Григорівна – спеціаліст вищої категорії, старший учитель

 

Рекомендовано до друку методичною радою Широківської середньої загальноосвітньої школи №1

 

Рецензенти:

Кирильчук Л.В. – директор Широківської середньої загальноосвітньої школи №1, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Методичнні посібники | Переглядів: 999 | Завантажень: 13672 | Додав: deva | Дата: 03.02.2012 | Коментарі (0)

В пособии представлены загадки, ребусы, кроссворды по русскому языку, которые можно использовать на уроках и во внеурочное время для развития мышления и обогащения речи учащихся.

        Рассчитано на учителей начальных классов, воспитателей, родителей учеников.

Автор: Куцко О.Р. 

Методичнні посібники | Переглядів: 2001 | Завантажень: 285 | Додав: Admin | Дата: 25.01.2012 | Коментарі (1)

В посібнику подані цілі проекту "Читання і письмо для критичного мислення". Дана характеристика інтерактивних навчальних стратегій, наведені приклади використання цих стратегій на уроках історії в 8-11 кл. 
Методичнні посібники | Переглядів: 817 | Завантажень: 676 | Додав: Admin | Дата: 14.12.2011 | Коментарі (0)

Наказ – це важливий розпорядчий документ, який видається  директором школи на основі діючих  законів, постанов та інших нормативних документів. За допомогою наказу керівник ставить перед працівниками закладу основні завдання, вказує шляхи розв’язання важливих і принципових питань. Наказ є обов’язковим для виконання всіма працівниками даного закладу.

Підготовка проекту наказу може бути доручена одному із заступників директора школи. Головна умова забезпечення якості наказу – достатня компетентність осіб, які його готують.  Чим вищий рівень наказу, тим вищі вимоги до його  складачів (професіоналізм, глибина знання питання, загальний культурний рівень, уміння висловлювати думки. Можна виділити  наступні етапи підготовки наказів: вивчення суті питання; підготовка проекту наказу; погодження наказу;  підписання наказу; ознайомлення з його змістом працівників школи.

Перша стадія розробки проекту наказу – визначення кола питань, стан вивчення навчальних дисциплін у поточному році, які необхідно в ньому відобразити.

Залежно від навчальної дисципліни, приступають до вивчення законодавчих актів і нормативів (Навчальних програм, Державних стандартів, Методичних рекомендацій з викладання у поточному році). Перегляд раніше виданих з цього питання наказів дозволить  запобігти дублюванням і протиріччям, загострити увагу на невирішених сторонах проблеми.

Підготовка проету наказу вимагає збору необхідної інформації по суті поставленого питання. Для цього використовують співбесіди з вчителем, відвідування уроків, факультативів, позакласних заходів, анкетування, зрізи знань, виконання контрольних робіт, перевірку робочих зошитів учнів, зошита із самоосвіти вчителя, календарного, позаурочного планування та записів у класному журналі. Бажано для цього скласти спеціальний план вивчення питання.

Зібравши та вивчивши необхідні матеріали, приступають до написання проекту наказу. Текст найчастіше складається з двох взаємопов’язаних частин – констатуючої та розпорядчої.

Погодження наказу – це попередня оцінка суті проекту наказу, його обґрунтованості, доцільності і своєчасності, відповідності діючим нормативним актами. Внутрішнє погодження проекту наказу – це його  відування керівником.Якщо до проекту наказу є зауваження  і доповнення, то їх висловлюють на окремій сторінці.

Після підписання наказу керівником, він є обов’язковим для його виконання. З наказом ознайомлюються під підпис особи, яких безпосередньо стасується його зміст та інші працівники через дошку об'яв.

Аналітичні накази – найбільш складні накази. В них узагальнюються підсумки  вивчення досвіду роботи вчителів, груп вчителів, класних керівників, м/о з метою їх розповсюдження, узагальнення та використання у практиці.

Пропонуємо зразки аналітичних наказів щодо вивчення рівня викладання навчальних дисциплін.

Методичнні посібники | Переглядів: 4181 | Завантажень: 28049 | Додав: Admin | Дата: 01.12.2011 | Коментарі (0)

Посібник для вчителів світової літератури.

Укладач – Кирильчук Людмила Василівна, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Рекомендовано до друку методичною радою Широківської середньої загальноосвітньої школи №1

                  

 У досвіді представлено форми і методи організації навчально-виховного 

процесу при навчанні світової літератури, які сприяють формуванню читацької 

компетентності.

Досвід містить розробки уроків з використанням методів, прийомів,

 технологій навчання як традиційних, так й інноваційних.

Цінним є можливість використання його для підвищення мотивації навчання, 

розвитку пізнавальних, творчих здібностей учнів, духовної сутності дитини.

Рекомендовано для вчителів світової літератури загальноосвітніх навчальних

закладів.

Методичнні посібники | Переглядів: 1968 | Завантажень: 3853 | Додав: Admin | Дата: 30.11.2011 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-48


ЗНО 2017

 Підготовка до ЗНО 2017

Погода в Широкому
Точний час
Наша адреса:
Дніпропетровська область

Широківський район

смт Широке

вул.Набережна, 120

53700

тел.(05657)2-10-83

e-mail: shirokeschool@gmail.com

Мої знання
Друзі сайту
  • Районний відділ освіти
  • Новоселівська СЗШ
  • Широківська СЗШ №2
  • Степівська СЗШ
  • Олександрійська СЗШ
  • Олександрівська СЗШ
  • Андріївська СЗШ Соф. р-ну
  • Карпівська СЗШ
  • Зеленобалківська СЗШ
  • Кам'янська СЗШ